.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در پی حماسه همدلی هفتم اسفند انجام شد؛
قدردانی دکتر یوسف نژاد از حضور مردم ساری و میاندورود در انتخابات
شمال نیوز: اینجانب بر خود فرض می‌دانم به پاس حضور ارزشمند مردم شریف،خواهران و برادران گرامی شهرستان‌های ساری و میاندورود، مجموعه نامزدهای محترم انتخابات و همت بلند هیات‌های محترم اجرایی و نظارت، مسئولین امنیتی، اصحاب رسانه و سایر نهادهای دخیل در امر برگزاری انتخابات قدردانی نمایم.

شمال نیوز: دکتر علی اصغر یوسف نژاد منتخب اول دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری و میاندرود با صدور پیامی، از حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قدردانی کرد.

 

به گزارش شمال نیوز، متن پیام بشرح زیر می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر مردم شریف ایران اسلامی صفحه زرینی بر کتاب ارزشمند افتخار آفرین خود در طی سال‌های عزت مند پس از پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی افزودند و موجبات افتخار آفرینی و مباهات ایران سربلند اسلامی را فراهم گردیدند.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تاییدی بر این امر خطیر و ارزشمند بوده که مردم شریف کشورمان همواره با وفاق و یکدلی تحت شئون نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری انقلاب مسیر تعالی و سعادتمندی را همدلانه و با وحدت طی کرده و ان‌شاالله خواهند کرد.

اینجانب بر خود فرض می‌دانم به پاس حضور ارزشمند مردم شریف،خواهران و برادران گرامی شهرستان‌های ساری و میاندورود، مجموعه نامزدهای محترم انتخابات و همت بلند هیات‌های محترم اجرایی و نظارت، مسئولین امنیتی، اصحاب رسانه و سایر نهادهای دخیل در امر برگزاری انتخابات قدردانی نمایم.

ان‌شاالله این حضور حماسی و سترگ هموار کننده مسیر حرکت ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت خدمتگزار تدبیر و امید در بسط گفتمان عقلانیت، همدلی و وحدت در عرصه‌های مختلف گردد.

علی اصغر یوسف‌ نژاد


 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

امیر 9 اسفند 1394
من سال گذشته برای مشکلم به ایشان که در وزارت اقتصاد بود مراجعه کردم و ایشون با همون غرور همیشگی والله قسم نه جواب سلام مرا داد و نه جواب خداحافظی.و کاری کرد که بشدت شرمنده و کنف شدم و به خودم لعنت گفتم که چرا بهش مراجعه کردم.حالا منتظر جواب این آقا بعد از ورود به مجلس باشید.زهی خیال باطل برای مردم ساده دل مازندران.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.